کد خبر: ۶۰۳۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

فاضلي مديربرنامه‌هاي ايراني مقيم اروپا كار انصاري‌فرد را براي حضور در يك تيم خارجي اوكي كرده و آقاي گل اين فصل ايران بايد تصميم خود را براي ادامه زندگي حرفه‌اي در اروپا يا ايران اتخاذ كند.

گل

كريم انصاري‌فرد همچنان در نقش خاص خود در بازار نقل و انتقالات فرو رفته است. اين بازيكن اردبيلي بعد از جدايي از تيم سايپا مورد توجه جدي 3 خريدار بزرگ آغاز فصل نقل و انتقالات، پرسپوليس، استقلال و سپاهان قرار داشته است. كريم كه خود در اردوي تيم ملي است از طريق برادرش مذاكرات را پيش مي‌برد. برادري كه باسواد و خوش پوش است و راه و رسم مذاكره را آموخته است.

در ابتداي روزهاي نقل و انتقالات شنيده شد كه انصاري‌فرد به سپاهان قول داده به اصفهان برود اما بعد تصوير حضور برادر كريم در باشگاه استقلال منتشر شد تا آبي‌ها او را به عنوان شكار بزرگ فصل نقل و انتقالات در ذهن خود داشته باشند و از حضور علي فتح‌الله‌زاده در اين باشگاه خدا را شكر كنند اما با وجود همه خوش‌بيني‌ها و آنچه كه مديران استقلال درباره قطعيت حضور انصاري‌فرد درجمع آبي‌ها به زبان مي‌آوردند برادر كريم پريشب در گفت‌وگويي با محمد رويانيان شركت كرد و در نهايت با او به توافق نسبي رسيد.

بر سر دو راهي

آيا كريم انصاري‌فرد گزينه پرسپوليس را به عنوان گزينه نهايي انتخاب كرده است؟ پاسخ به اين سوال چندان راحت نيست. چه، در اين اشفته بازار ممكن است قيمت‌هايي از آستين مديران بيرون بيايد كه همه چيز را تغيير بدهد اما طبق آنچه كه يكي از مسوولان باشگاه پرسپوليس به سايت گل مي‌گويد كريم انصاري‌فرد به هيچ وجه به استقلال نخواهد رفت. او مي‌گويد: انصاري‌فرد با ما به توافق رسيده و اگر قرار باشد در ايران به فوتبال ادامه بدهد بدون ترديد پرسپوليس را انتخاب خواهد كرد. اين در حالي است كه محمودرضا فاضلي مديربرنامه‌هاي ايراني مقيم اروپا كار انصاري‌فرد را براي حضور در يك تيم خارجي اوكي كرده و آقاي گل اين فصل ايران بايد تصميم خود را براي ادامه زندگي حرفه‌اي در اروپا يا ايران اتخاذ كند. انصاري‌فرد كه به مرور ويژگي‌هاي خود را براي ترنسفر به اروپا از دست مي‌دهد بايد در اين زمينه زودتر تصميم بگيرد چرا كه شرايط سني او به مرور از جذابيتش براي تيم‌هاي اروپايي خواهد كاست. البته بايد ديد كه انصاري‌فرد به دنبال چيست؟‌ دريافت پول بيشتر در ايران يا پيشرفت حرفه‌اي با حضور در يك ليگ خوب اروپايي.

منابع خبري مي‌گويند انصاري‌فرد بعد از بازي مقابل قطر در اين‌باره تصميم خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۹ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
پرسپولیس==نابودی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها